دانش‌بنیان‌های هوایی گرد هم می‌آیند


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 48218
پاویون شرکت‌های دانش بنیان در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز صنایع و تجهیزات وابسته، با همکاری ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود.

به گزارش ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این پاویون همزمان با برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز صنایع و تجهیزات وابسته از ۱۴ تا ۱۷ دی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود و شرکت‌های دانش بنیان حوزه صنایع مرتبط با پرواز و فرودگاهی به ارائه آخرین محصولات و دستاوردهای خود می‌پردازند.

در این نمایشگاه شرکت‌های صنعتی داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره می‌گیرند.

آخرین مهلت ثبت درخواست برای حضور در پاویون شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه 5 دی ماه جاری اعلام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به آدرس http://karizetemad.ir/airport مراجعه و یا با شماره تلفن 02177240576 یا 09056225164 تماس حاصل نمایند.

شرکت‌های دانش بنیان برای حضور در پاویون  پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز صنایع و تجهیزات وابسته از تخفیف ۹۰ درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی در تامین هزینه‌های مربوط به حضور در نمایشگاه برخوردار می‌شوند.

 

پایان پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تصاویر

نظرات شما
آدرس : تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی، کوچه لادن، پلاک 20
تلفن : 83530-021
ایمیل : pr@isti.ir
//isti.ir/ZV82
ستاد توسعه فناوری حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان

ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته