دوم تا پنجم اسفند

دومین نمایشگاه بین المللی جایگاه سوخت و صنایع وابسته


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 42412
دومین نمایشگاه بین المللی جایگاه داران سوخت و صنایع وابسته در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی ، حمل و نقل پیشرفته  دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی جایگاه های سوخت و صنایع وابسته از 2 لغایت اسفند  در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود که در آن آخرین دستاوردها ، تکنولوژیها ،اطلاعات و تجربیات در زمینه های مرتبط ، به معرض دید متخصصین و عموم گذاشته خواهد شد.این نمایشگاه با هدف بهره گیری مناسب از ظرفیتهای موجود در کشور تعامل و ارتباط بین شرکت ها و سازمان های فعال در این حوزه همپنین ایجاد زمینه های بهره وری، اشتغال زایی و کار آفرینی، در سال حمایت از کالای ایرانی در تهران برگزار می گردد.

مدیرعامل مرکز مطالعات و برنامه ریزی جایگاه‌های سوخت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولید ملی، اقتصاد مقاومتی و پیوند صنعت و دانشگاه، با حضور مجموعه‌ای از شرکت‌های تولیدی، شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های خارجی فعال در این حوزه برگزار می‌شود. 
علی منشی با بیان اینکه بیش از ۶۰ شرکت داخلی و ۱۲ شرکت خارجی از کشور‌هایی مانند ژاپن، مالزی، ترکیه و... در این نمایشگاه شرکت کرده اند گفت: همچنین ۵ هیئت تجاری از کشور‌های منطقه به منظور مذاکره با تولیدکنندگان ایرانی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. 
وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اقلام مورد استفاده درساخت و تجهیز جایگاه‌های سوخت در داخل کشور تامین می‌شود گفت: درحاشیه این نمایشگاه، اولین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در جایگاه‌های سوخت با رویکرد فرصت‌ها و چالش‌ها با هدف بررسی دستاورد‌های صنعت سوخت کشور و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در این صنعت برگزار می‌شود. 
منشی با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف برگزاری این نمایشگاه قرار دادن هر چه بیشتر جدیدترین تولیدات داخلی و خارجی صنایع مرتبط با صنعت جایگاهداری در معرض دید جامعه است افزود: درطی سال گذشته مرکز مطالعات و برنامه ریزی جایگاه‌های سوخت چند محصول دانش بنیان در زمینه جایگاه داری به ویژه سنجش میزان و کیفیت سوخت طراحی کرده که در این نمایشگاه از این دستاورد‌ها رونمایی خواهد شد.

این نمایشگاه به همت مرکز مطالعات و برنامه ریزی جایگاه های سوخت کشور  و با حمایت ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی،حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مساحتی بالغ بر 6000 متر مربع برگزار می گردد.

تصاویر

نظرات شما
آدرس : تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی، کوچه لادن، پلاک 20
تلفن : 83530-021
ایمیل : pr@isti.ir
//isti.ir/Z4m1
ستاد توسعه فناوری حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان

ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته