ون تمام الکتریکی کانو سال 2021 به بازار می آید


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 46747
ون تمام الکتریکی کانو تا سال 2021 وارد بازار جهانی می شود.

 

به گزارش ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته، کانو نام استارتاپی است که در حوزه خودروهای الکتریکی فعالیت می‌کند.

این استارتاپ به تازگی از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد. خودروی جدید این شرکت نمونه‌ای کاملاً قابل تولید و تجاری‌سازی است که پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۱ وارد بازار شود. نام این خودروی بر گرفته از نام مجموعه سازنده آن "کانو" خواهد بود و یک ون تمام الکتریکی است.

طراحی کانو توسطی ریچارد کیم  صورت گرفته است که پیش‌تر طراحی خودروهایی بسیار موفق مانند i3 و i8 بی‌ام‌و را بر عهده داشته است.

 ون تمام الکتریکی کانو با تمرکز بر طراحی مدرن ظاهری (که به شکل کامل با شیشه پوشانده شده است) و فضای راحت و جادار داخلی ساخته خواهد شد.

در حال حاضر خودروی کانو قابلیت خودرانی ندارد اما نکته مهم در خصوص آن تجهیز به تمامی امکانات سخت‌افزاری مورد نیاز یک خودروی کاملاً خودران است؛ قابلیت چرخش 180 درجه صندلی‌های جلویی از مواردی است که در این فناوری به آن توجه شده است تا رو در روی سرنشینان پشتی قرار بگیرند.

موتور الکتریکی که در عقب خودرو نصب شده است، می‌تواند ۳۰۰ اسب‌بخار قدرت تولید کند. باتری ۸۰ کیلووات ساعتی این خودرو نیز می‌تواند شعاع حرکتی ۴۰۲ کیلومتر را با هر بار شارژ فراهم کند.

نکته جالب در خصوص مدل عرضه و بهره‌برداری از کانو اجاره آن به‌صورت ماهیانه برای مشتریان خواهد بود و هزینه‌ی ماهیانه آن به جز کرایه‌ی خودرو شامل تمامی سرویس‌ها، شارژ و بیمه نیز می‌شود.

منبع: www.jalopnic.com

 

پایان پیام

 

تصاویر

نظرات شما
آدرس : تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی، کوچه لادن، پلاک 20
تلفن : 83530-021
ایمیل : pr@isti.ir
//isti.ir/Z7C2
ستاد توسعه فناوری حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان

ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته