راهکارهواوی برای مقابله با تحریم‌های امریکا


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 46164
هواوی مسیریاب اختصاصی خود با قابلیت پوشش 150 کشور در جهان را به عنوان راهکاری برای مقابله با تحریم‌های امریکا در ماه اکتبر سال 2019 عرضه خواهد کرد.

هواوی مسیریاب اختصاصی خود با قابلیت پوشش 150 کشور در جهان را به عنوان راهکاری برای مقابله با تحریم‌های امریکا در ماه اکتبر سال 2019 عرضه خواهد کرد.

 

 

گرچه مجموعه اپل و مایکروسافت اپلیکیشن‌های مسیریاب مخصوص خود به نام‌های Maps و Bing Map را دارند و Google Maps بین اپلیکیشن‌های موجود محبوب‌تر و در دستگاه‌های بیشتری قابل دسترسی و استفاده است،  هماکنون شرکت هواوی اعلام کرده است که سرویس مسیریابی خود به نام Map Kit را در ماه اکتبر راه‌اندازی خواهد کرد.

در راه‌اندازی این سرویس نقشه‌برداری به صورت اختصاصی هیچ جای تعجبی نیست زیرا ممنوعیت ایالات متحده بدان معنی است که تلفن‌های هوشمند هواوی نمی‌توانند از سرویس های گوگل که شامل Google Maps نیز هستند استفاده کنند.

 Map Kit  به‌طور مستقیم برای مصرف‌کنندگان عرضه نمی‌شود، بلکه این سرویس برای توسعه دهندگان طراحی شده است تا از قابلیت‌های مسیریابی  Map Kitاستفاده کنند. این سرویس با همکاری موتور جستجوی روسی Yandex و وب‌سایت سفریابی Booking Holdings توسعه می‌یابد و به سرویس‌های نقشه محلی متصل خواهد شد. Map Kit در ۴۰ زبان قابل دسترس است و ۱۵۰ کشور و منطقه در جهان را تحت پوشش قرار می‌دهد و ایستگاه‌های مخابراتی‌اش در بیش از ۱۶۰ کشور می‌توانند بسیار مفید و تسهیل‌گر باشند.

بر طبق گزارشات Map Kit  آپدیت‌هایی از شرایط واقعی ترافیک را فراهم می‌کند و می‌توان گفت که یک سیستم مسیریابی بسیار پیشرفته است و به طور دقیق می‌تواند جابه‌جایی خودروها در بین خطوط و زمان تغییر لاین را تشخیص می‌دهد و از فناوری واقعیت افزوده نیز در آن استفاده می‌شود.

 

 

تصاویر

نظرات شما
آدرس : تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی، کوچه لادن، پلاک 20
تلفن : 83530-021
ایمیل : pr@isti.ir
//isti.ir/ZTu2
ستاد توسعه فناوری حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان

ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته