گامی فناورانه برای توسعه طرح‌های دریامحوربا مشارکت نخبگان


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 81867
دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران 20 تا 22 بهمن‌ماه سال 1400 برگزار می‌شود.

این رویداد در حوزه‌های حمل‌ونقل دریایی، بنادر و خدمات بندری، طراحی ساخت و تعمیر کشتی، خدمات دریایی، آموزش و تحقیقات، شیلات و صید صنعتی و با حضور ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی فعال در این صنعت و با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه، همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و انرژی و با تلاش گروه دریایی ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری باحضور شرکت های دانش‌بنیان برگزار خواهد شد.

این رویداد در راستای نامگذاری سال 1400 با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها » و با توجه به رویکرد تازه دولت سیزدهم برای توسعه فناورانه کشور، با همکاری، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی، شرکت‌های داخلی و بین‌المللی، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی برگزار می شود و بستری مناسب برای همفکری، هم‌افزایی و همگرایی نخبگان  برای توسعه صنعت دریایی کشور است.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برای حمایت از طرح های توسعه‌ای دریامحور برگزار می شود. علاقه‌مندان برای حضور در این نمایشگاه و برخورداری از مزایا و تسهیلات در نظر گرفته شده به آدرس اینترنتی  M.bozorgifar@sat.isti.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۲۲۴۱۴۱۹۰  داخلی 1206  تماس بگیرند.

پایان پیام/

نظرات شما
آدرس : تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی، کوچه لادن، پلاک 20
تلفن : 83530-021
ایمیل : pr@isti.ir
//isti.ir/Zfut
ستاد توسعه فناوری حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان

ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته