دومین همایش و نخستین رویداد استارت آپ پیشرانه های دریایی


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 40933
دومین همایش و نخستین رویداد استارت آپ پیشرانه های دریایی زمان اسفند 97

با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛

دومین همایش و نخستین رویداد استارت آپ پیشرانه های دریایی برگزار می شود

 

 

اهمیت راهبری دریا و نقش آن در زندگی مردم دنیا امری غیرقابل انکار است. ورود به حوزه دریایی میسر نخواهد شد مگر از طریق ساخت و تولید شناور و سامانه های مرتبط با آن؛ بنابراین یکی از مهمترین و استراتژیک ترین سامانه شناوری، پیشرانه آن است که توسعه این امر در گرو تحقیق و توسعه و به اشتراک گذاشتن دانش محققان و پژوهشگران این عرصه است.

از این رو سازمان صنایع دریایی با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و مجامع علمی کشور ، اقدام به برپایی دومین همایش پیشرانه های دریایی نموده است.

در این همایش علاوه بر مباحث علمی و مقالات، با همکاری گروه توسعه فناوری های دریایی ستاد توسعه حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی، برگزاری نخستین استارت آپ تخصصی در حوزه پیشرانه های دریایی و جشنواره پایان نامه­ های برتر نیز پیش بینی شده است.

از مهم‌ترين محورهای اين همايش مي­توان به مواردی شامل جایگاه سیستم رانش در بهره وری ناوگان دریایی کشور، محرکه اصلی، انتقال قدرت، پیشبرنده ها، پایش و نگهداری اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص همایش به آدرس اینترنتی www.mpropulsionc.ir  مراجعه کرده یا با دبیرخانه همایش با شماره­ های 5-66028963 -021 تماس حاصل کنید.

 

تصاویر

نظرات شما
آدرس : تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی، کوچه لادن، پلاک 20
تلفن : 83530-021
ایمیل : pr@isti.ir
//isti.ir/Z7Yi
ستاد توسعه فناوری حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان

ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته