دانش‌بنیان‌ها به صنعت راه‌داری ورود می‌کنند


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 48102
با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم‌زمان با افتتاحیه چهارمین نمایشگاه بین‌المللی «حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته»، از نخستین رویداد تخصصی طراحی و توسعه محصولات دانش‌بنیان در حوزه راه‌داری رونمایی شد.

رویداد InnoRoad 2020 در راستای تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری و سازمان راه‌داری و حمل‌ونقل جاده‌ای برگزار می‌شود. از مهم‌ترین محورهای این رویداد، می‌توان به پایش هوشمند راه‌ها، مدیریت هوشمند ناوگان و افزایش استحکام و کیفیت سازه‌ها و مواد راه‌سازی اشاره کرد.

هدف از این رویداد، توسعه اکوسیستم کارآفرینی فناورانه و تجاری‌سازی طرح‌ها و محصولات فناورانه دانش‌بنیان در حوزه راه‌داری به مدت یک سال خواهد بود. در این رویداد، برای تبدیل تیم‌های منتخب به استارتاپ‌های موفق، آموزش‌های لازم برای ورود تیم‌ها به بازار کسب‌وکار و همچنین سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌های تیم‌ها انجام می‌شود.

 

 در اجرای این رویداد، پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری، پژوهشکده مدیریت توسعه و تجاری‌سازی محصول نوین، دبیرخانه برنامه علمی شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل دانشگاه آزاد اسلامی و شتاب‌دهنده‌های تخصصی حوزه حمل‌ونقل معاونت علمی و فناوری (تکفا و لوکوتک) همکاری دارند.

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل لجستیك و صنایع وابسته با محوریت حمل‌ونقل هوشمند، پایدار و بهره‌ور 24 آذرماه کار خود را آغاز کرده و تا 26 آذر در مصلای امام خمینی ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/

تصاویر

نظرات شما
آدرس : تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی، کوچه لادن، پلاک 20
تلفن : 83530-021
ایمیل : pr@isti.ir
//isti.ir/ZT62
ستاد توسعه فناوری حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان

ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته