آغاز به کار هفدهمین کنفرانس بین المللی انجمن هوافضای ایران


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 35197
هفدهمین کنفرانس بین المللی انجمن هوافضای ایران با حمایت مرکز ملی فضایی ایران در تاریح ۲۹ خرداد ۹۷ به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

در دهه‌های اخير تحولات در عرصه هوافضا به يکی از مهم ترين عوامل فناورانه در راهبردهای جهاني تبديل شده است. اين مهم به طور قابل توجهي در اسناد بالا دستي کشور ما مورد توجه قرار گرفته و برنامه‌ريزی هدف مندی در اين زمينه صورت پذيرفته است. از آنجا که مهمترين رويداد هوافضايی در کشور، سالانه در قالب کنفرانس انجمن هوافضای ايران برگزار مي گردد، اميد است با استعانت از پرودگار متعال، هفدهمين کنفرانس بین المللی انجمن هوافضای ايران، با مشارکت تمامی پژوهشگران دانشگاه‌ها، صنايع و مراکز تحقيقاتی که نقش مؤثری در ارتقای فعاليت‌های هوافضايی کشور دارند، گام جديدی در جهت پيشبرد علم و دانش و پيشرفت صنعتي کشور عزيز جمهوری اسلامي ايران برداشته شود.

هفدهمین کنفرانس بین المللی انجمن هوافضای ایران با حمایت مرکز ملی فضایی ایران در تاریح ۲۹ خرداد ۹۷ به طور رسمی کار خود را آغاز کرد. علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای کنفرانس به آدرس: http://aero2018.ias.ir/fa مراجعه نمایند.

همچنین یک پنل تخصصی فضایی تحت عنوان «نقش و اهمیت بخش فضا در تولید ناخالص داخلی کشور» به تولی گری مرکز ملی فضایی ایران در روز افتتاحیه (سه شنبه ۲۹ خرداد) ساعت ۵ تا ۷ در سالن ابن سینا بلوک B برگزار خواهد شد.

تصاویر

نظرات شما
آدرس : تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی، کوچه لادن، پلاک 20
تلفن : 83530-021
ایمیل : pr@isti.ir
//isti.ir/Zt8g
ستاد توسعه فناوری حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان

ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته